woensdag 13 maart 2013

(Day 24 van) One Zentangle a Day

Het lukt me niet aan te schuiven bij de virtuele boeken club van Cris Letourneau over One Zentangle a Day van Beckah Krahula op http://tangledupinart.blogspot.nl/. Vandaar dat ik mijn inzendingen maar hier plaats. Een paar daagjes geleden heb ik dag 24 gemaakt om te doen waar de anderen ook mee bezig waren.

I notice I cannot keep up the pace of the Virtual Book Club on the blog of Cris Letourneau around One Zentangle a Day by Beckah Krahula on http://tangledupinart.blogspot.nl/. So I will place my entries on my own blog. A few days ago I made Day 24 just to try to get by the others.

Op dag 24 moesten 2 tangles geoefend worden: Zinger en Striping. Ook werd gevraagd een ZIA te maken met 'organische' tangles (patronen van vormen die we in de natuur tegen kunnen komen). Ook moest er waterverf-kleur in gebruikt worden. Nu ga ik 's avonds voor het slapen niet waterverven, maar met mijn aquamarkers kom ik ook een heel eind. Ik heb beide opdrachten in 1 ZIA verwerkt.
Hieronder het resultaat van dag 24.

On day 24 we had to practise 2 tangles: Zinger and Striping. Also we were asked to make a ZIA with organic tangles (patterns with shapes we encounter in nature). We also had to use watercolor-paint. Because I won't paint (in my bed) just before sleeping I used aquamarkers. Both assignments I put in 1 ZIA. Here below is the result of Day 24. 







De inzendingen voor de andere dagen - die ik in de weken ervoor heb gemaakt zet ik hier neer. Elke dag moest je oefenen met de 3 tangles die ik op de 'tegels' heb getekend. 
The entries for the other days - I made in the weeks before, I'll put them here. Each day you had to practise the 3 tangles I drew on the 'tiles'.

Dag Day 1: Static, Crescent Moon, Tipple
Dag Day 2: Knightsbridge, Nekton, Fescu
Dag Day 3: Hollibaugh, Poke Root, Festune
Dag Day 4: Shattuck, Jonqal, Nipa
Dag Day 5: Printemps, Isochor en zelf andere toevoegen: Nipa en Msst
Dag Day 6: Amaze, Mooka, Flux (in laagjes uitwerken)

  


Ik vind het leuke opdrachten (tot nu toe) en zal proberen van elke "Day" een werkje te maken. Dit zal vast nog wel wat weken duren voordat ik alles geprobeerd heb. Dag 25 is bijvoorbeeld met Gouache werken en dat heb ik niet in huis.

I do like the things we had to do (till so far) and will try to make a drawing of every "Day". This will take a couple of weeks trying all these. On Day 25 for instance it is the goal to use Gouache and I don't have that at home.

tot ziens weer op dit blog!
groetjes van Arja

See you again on this blog!
greetings, Arja

4 opmerkingen:

  1. Beautiful work. I will link to your blog from mine if you want.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Cris, that would be great. Every time I'll put a OZAD on this blog I will give you a signal :)
      tangle-greetings, Arja

      Verwijderen
  2. Lovely work, Arja! Love your zingers in particular - the color really works with them! (And, come on, no paint in bed? LOL!)
    K2

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Kelley, thanks for your compliments. I love the browns (my fav color) :)

      Verwijderen